کلینیک دندانپزشکی آرسته در شیراز

دندانپزشکی آرسته در شیراز  جراحی لثه با لیزر 30

در جراحی لثه با لیزر، با لیزر پرتوان بافت های آلوده لثه از بین می روند. در قسمت هایی از لثه که بافت های میکروبی و آلوده وجود دارد و  عقب نشینی  لثه اتفاق افتاده است در کلینیک دندانپزشکی آرسته در شیراز  با کمک جراحی لثه با لیزر، این بافت های آلوده را حذف کرده و به لثه اجازه می دهیم دوباره بازسازی شده و ترمیم یابد و به جایگاه اصلی و ناحیه اصلی که در ابتدا بوده برگردد.

جراحی لثه با لیزر در دندانپزشکی آرسته در شیراز یکی از بهترین روش های جراحی برای بیماری های لثه می باشد به دلیل اینکه کمترین عوارض را پس از جراحی دارد. این روش تنها نیازمند مراقبت های مناسبی پس از انحام جراحی می باشد .مثلا در طی ۱ ماهی که از جراحی گذشته می‌شود باید نسبت به هرگونه درد، عفونت و آسیب واکنش نشان دهید و به دندانپزشک مربوطه  مراجعه کنید.

یادآوری : جراحی لثه با لیزر، هیچ عوارض و معایبی ندارد و درد وخونریزی ندارد. دوره ترمیم بافت های لثه، سرعت بیشتری دارد و تعداد جلسات کمتری برای درمان لثه بیمار لازم است.

مزایای جراحی لثه با لیزر عبارت اند از :

• جراحی لثه با لیزر درد ندارد.
  • هنگام کار با لیزر، خونریزی وجود ندارد.
  • در بیش از ۹۰% موارد نیاز به بی حسی نیست.
  • به علت اینکه برش لثه نداریم،بنا بر این نیازی هم به بخیه لثه نیست.
  • تعداد جلسات لیزر با لثه کمتر از درمان قدیمی می باشد.

تفاوت های اصلی بین جراحی قدیمی و جراحی لثه با لیزر

بین جراحی لثه با لیزر و جراحی لثه قدیمی تفاوت هایی وجود دارد. مهمترین این تفاوتها عبارتند از:

• درد

جراحی لثه به روش قدیمیبرای بیمار درد شدیدی را به همراه داشت. برعکس آن جراحی لثه با لیزر هیچ گونه دردی برای بیمار به همراه ندارد.

• عقب رفتگی لثه

در روش قدیمی از چاقوی جراحی استفاده می شود. یکی از پیامدهای این عمل به خاطر برش های ایجاد شده، عقب رفتن لثه می باشد. این عقب رفتن لثه بین دو تا چهار میلی متر می باشد. این مشکل در جراحی لثه با لیزر دیده نمی شود.

• دوره بهبود

در روش جراحی با لیزربه دلیل کم تر تهاجمی بودن، دوره بهبود کم تری دارد. علاوه بر آن لیزر باعث ضدعفونی شدن منطقه می شود. بهمین دلیل میزان احتمال التهاب لثه یعد از عمل خیلی کمتر می گردد.

• نتایج بلند مدت

جراحی لیزر لثه دارای قابلیت پیش بینی بیشتر در ارتباط با ترمیم استخوان و اتصال مجدد بافت پیوندی پس از درمان است. استفاده ازلیزر می تواند باعث تحریک استخوان اطراف ریشه دندان می شود. در نتیجه پروسه ترمیم استخوانها را تسریع کند.

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

• عنوان اول لیست