چگونه از درد دندان در شب خلاص شویم

دندانپزشکی آرسته در شیراز  چگونه از درد دندان در شب خلاص شویم 39

اگر دندان درد دارید، آن هم در شب پس صد در صد خواب راحت را از شما خواهد گرفت. در حالی که شما ممکن است قادر به خلاص شدن از شر آن با بعضی از ترفندهای خانگی باشید. درمان درد دندان در خانه معمولا شامل کنترل درد است. در اینجا چند راه برای از دست دادن درد خود به شما توصیه می شود :

درمان های طبیعی برای دندان ها :

روش های درمانی برای درمان بیماری های دهان و دندان از جمله درمان های طبی استفاده شده است که عبارت اند از :

• میخک
  • برگ گواوا
  • پوست انبه
  • گلابی و پوست
  • برگ سیب زمینی شیرین
  • برگ های آفتابگردان
  • برگ توتون و تنباکو
  • سیر

۱_ از داروهای ضد درد استفاده کنید :

استفاده از داروهایی مانند ایبوپروفن (Advil، Motrin)، استامینوفن (تیلنول) و آسپرین می تواند درد جزئی را از درد دندانها کاهش دهد. استفاده از خمیردندان های پلاستیکی یا ژل – اغلب با بنزوکائین – می تواند درد را به اندازه کافی خسته کننده کند تا به خواب رفتن برسد.

۲_ اجتناب از غذا خوردن اسیدی، سرد و یا سخت درست قبل از خواب :

مصرف این غذاها ممکن است دندان ها و هر حفره ای را که ممکن است در حال تشکیل شدن باشد، تشدید کند. سعی کنید از مواد غذایی که موجب درد می شوند اجتناب کنید.

۳_ دندان ها را با دهانشو بشویید :

از دهانشویه استفاده کنید که حاوی الکل برای ضد عفونی شدن و دندان هایتان است. شستشوی دهان با دهانشویه می تواند به سلامت کلی دندان و پیشگیری از پوسیدگی دندان کمک کند.

۴_ از یخ قبل از خواب استفاده کنید :

یک تکه یخ کوچک را در پلاستیک و سپس داخل پارچه‌ ای نازک قرار دهید و به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه آن را روی دندانی که درد می‌کند قرار دهید تا درد تسکین پیدا کند. همچنین می‌ توانید از کیسه‌ های یخ طبی روی گونه هایتان در جایی نزدیک به دندانی که درد می‌ کند استفاده کنید.