درمان دندان درد شدید با نسخه خانگی

دندانپزشکی آرسته در شیراز  درمان دندان درد شدید با نسخه خانگی 37
دندان درد یکی از درد های شایعی است که می تواند کاملا دردناک و طاقت فرسا باشد، دندان درد می تواند در هر زمان و معمولا بدون هشدار و علائم قبلی رخ دهد اگر در دندان یا لثه عفونت وجود داشته باشد، ممکن است که در اطراف این درد شدید و خسته کننده باعث ناراحتی شما می شود و اگر آن را درست نکنید،ممکن است در نهایت موجب از بین رفتن دندان باشد.
درمان دندان درد

روش های خانگی درمان دندان درد :

• روغن گل میخک :

این روغن را به طور مستقیم روی دندان آسیب دیده قرار دهید و اجازه دهید که در آن ناحیه بماند، شما می توانید از این روغن سه الی چهار بار در روز استفاده کنید.
  • آب اکسیژنه :

شما به آب اکسیژنه ۳ درصد نیاز دارید و باید این محلول را به صورت دهانشویه استفاده کنید و دهان خود را کاملا با آن بشویید. پس از آن، چندین بار دهان خود را با آب معمولی بشویید و در صورت لزوم می توانید چندین بار این کار را تکرار کنید.
  • روغن زیتون :

پنبه را به روغن زیتون آغشته کنید و سپس روی دندان آسیب دیده قرار دهید.شما می توانید این کار را دو الی سه بار در روز انجام دهید.

• نعنا :

نعنا را به مدت ۲۰ دقیقه در آب جوش قرار دهید و سپس اجازه دهید که حل شوند و به عنوان دهانشویه از آن استفاده کنید.

• عصاره وانیل :

دو یا سه قطره وانیل را بر روی یک تکه پنبه بریزید و به صورت مستقیم بر روی محل آسیب دیده قرار دهید. شما می توانید از آن هر تعدادی که لازم است استفاده کنید.

علائم دندان درد عبارت اند از :

• درد در داخل و اطراف دندان
درمان دندان درد

در چه مواردی درد دندان نگران کننده است ؟

• تورم فک و یا دهان
  • درد قفسه سینه