تسکین درد دندان

دندانپزشکی آرسته در شیراز  تسکین درد دندان 36
دندان درد یکی از بدترین دردهایی است که تقریبا برای تمام انسان ها به وجود آمده است، اگر حتی یک بار هم در طول عمرتان این درد سخت را تجربه کرده باشید می توانید درک کنید که چقدر غیرقابل تحمل و دشوار است پس برای چنین دردی دانستن راه های موثر درمان فوری مطمئنا مفید و لازم است در ادامه با روش های تسکین و درمان سریع دندان درد آشنا خواهید شد.

دندان درد می تواند دلایل بسیاری داشته باشد که مهم ترین آن ها شامل :

• التهاب مغز دندان
  • پوسیدگی دندان
  • سکته ی قلبی
  • دندان قروچه (فشردن یا ساییدن دندان ها بر هم)
  • فرسودگی مینای دندان
  • التهاب لثه
  • فشار سینوس ها
  • درد قفسه سینه

چای سیاه برای کاهش درد دندان :

چای سیاه پررنگ به دلیل دارا بودن تانین که ماده ای قابض است با کاهش التهاب می تواند به کاهش درد دندان کمک کند،  یک چای کیسه ای را خیس کنید و روی ناحیه درد قرار دهید و یا اینکه چای سیاه گسی را درست کنید و بعد از خنک شدن، آن را چند بار در دهان تان غرغره کنید.

تسکین فوری دندان درد با سیر :

برای تسکین دندان درد با سیر ۲ روش پیشنهاد می کنیم :

اول اینکه می توانید یک حبه سیر له شده را با کمی نمک مخلوط کنید و روی دندان قرار دهید.

راه دوم این است که یکی دو حبه سیر را بجوید این کار را دو یا سه بار در روز تکرار کنید.

یخ برای تسکین درد دندان :

برای آن که به عنوان مسکن سریع تا رسیدن به دندان پزشک از یخ استفاده کنید باید :چند قالب یخ را در یک کیسه پلاستیکی بریزید، پارچه نازکی را روی کیسه بپیچید و برای بی حس شدن دندانتان، ۱۵ دقیقه آن را روی قسمتی از صورت خود که دندان دردناک در محدوده آن قرار دارد، بگذارید.

چای نعناع برای درمان فوری دندان درد :

یک قاشق چای خوری نعناع را در یک فنجان آب جوش بریزید و به مدت بیست دقیقه دم کنید. بعد از اینکه چای سرد شد آن را در دهان خود بگردانید، می توانید آن را قورت بدهید یا بیرون بریزید.

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.