کلینیک دندانپزشکی آرسته در شیراز

دندانپزشکی آرسته در شیراز  درمان دندان درد شدید با نسخه خانگی 37
دندان درد یکی از درد های شایعی است که می تواند کاملا دردناک و طاقت فرسا باشد، دندان درد می تواند در هر زمان و معمولا بدون هشدار و علائم قبلی رخ دهد اگر در دندان یا لثه عفونت وجود داشته باشد، ممکن است که در اطراف این درد شدید و خسته کننده باعث ناراحتی شما می شود و اگر آن را درست نکنید،ممکن است در نهایت موجب از بین رفتن دندان باشد.
درمان دندان درد

روش های خانگی درمان دندان درد :

• روغن گل میخک :

این روغن را به طور مستقیم روی دندان آسیب دیده قرار دهید و اجازه دهید که در آن ناحیه بماند، شما می توانید از این روغن سه الی چهار بار در روز استفاده کنید.
  • آب اکسیژنه :

شما به آب اکسیژنه ۳ درصد نیاز دارید و باید این محلول را به صورت دهانشویه استفاده کنید و دهان خود را کاملا با آن بشویید. پس از آن، چندین بار دهان خود را با آب معمولی بشویید و در صورت لزوم می توانید چندین بار این کار را تکرار کنید.
  • روغن زیتون :

پنبه را به روغن زیتون آغشته کنید و سپس روی دندان آسیب دیده قرار دهید.شما می توانید این کار را دو الی سه بار در روز انجام دهید.

• نعنا :

نعنا را به مدت ۲۰ دقیقه در آب جوش قرار دهید و سپس اجازه دهید که حل شوند و به عنوان دهانشویه از آن استفاده کنید.

• عصاره وانیل :

دو یا سه قطره وانیل را بر روی یک تکه پنبه بریزید و به صورت مستقیم بر روی محل آسیب دیده قرار دهید. شما می توانید از آن هر تعدادی که لازم است استفاده کنید.

علائم دندان درد عبارت اند از :

• درد در داخل و اطراف دندان
درمان دندان درد

در چه مواردی درد دندان نگران کننده است ؟

• تورم فک و یا دهان
  • درد قفسه سینه
  • خون سرفه کردن
درمان دندان درد

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.